4 mei Dodenherdenking

Op donderdag 4 mei a.s. organiseert de Raad van Kerken Delft namens de kerken in Delft, zoals elk jaar, een korte oecumenische bijeenkomst ter herdenking van de slachtoffers die sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in oorlogssituaties en bij vredesoperaties zijn omgekomen.

Deze dienst wordt gehouden in de Oude Kerk, Heilige Geestkerkhof 25.

Het thema is: Vertel mij jouw verhaal.

Aanvang is 18:45 uur; de kerk is geopend vanaf 18:30 uur.

Voorgangers zijn ds. Tina Geels van de Vrijzinnig Hervormde Gemeente Delft en ds. Caroline der Nederlanden van de Protestantse Wijkgemeente Hof van Delft.  Organist is Bas de Vroome. Medewerking wordt verleend door de Hofkerkcantorij o.l.v. Sabine Geerlof-v.d. Zande.
De dienst begint om 18:45 uur en duurt uiterlijk een half uur. Na afloop kan worden aangesloten bij de Stille Tocht, die om 19:30 uur vertrekt vanaf de Markt  naar het monument aan de Nieuwe Plantage. De voorgangers in de dienst zullen daar namens de kerken in Delft bloemen leggen. Iedereen is van harte welkom.