400 euro voor Mother Aida haakproject in Oeganda

Woensdag 29 maart was er een mooie bloemschikavond in De Hofkerk. Een zaal vol mensen kregen onder leiding van Albert de Vries te horen hoe ze een mooi paasstukje konden maken.

De opbrengst is €400 en is bestemd voor het Mother Aida haakproject in Oeganda. Bedankt allemaal. Lees meer over het Mother Aida  Haakproject

Er zijn inmiddels 30 geiten verkocht en totaal is er nu €1430 binnengekomen voor het totale project.

Meta de Vries schrijft “Hierbij willen we alle donateurs bedanken en ook fijn dat we weer veel medewerking krijgen om dit in onze kerk te mogen doen.

We hebben helaas nog geen datum waarop Lydia Amongi naar Nederland komt, maar we zijn er druk mee bezig.”

Een paar reactie over het bloemschikken op Facebook:
Jolanda Dukker:  Bedankt Albert en Meta de Vries! Weer een mooi stuk gemaakt. Voor het project in Uganda en een gezellige avond. Dubbel winst!

Jantineke Witte:  En weer een avond bloemschikken voor het goede doel! Leuk hoor

Bloemstukje van Mirella van der Sluys

Bekijk het fotoalbum  Bloemschikken 29|3 voor Mother Aida Haakproject

Lees eerdere berichten