Cantate Weihnachtoratorium met kamerorkest en projectkoor 21|1

Cantate in Hofkerk

Op 21 januari wordt een cantate uitgevoerd in de Hofkerk te Delft. Naast een kamerorkest en orgel, zal er een projectkoor zijn, die dit ten gehore brengt. Het motet heeft als titel “O Jesu Christ, meins Lebens Licht” van JS Bach (BWV 118). Daarnaast zal het koor gaat ook nog het koraal “Brich an, o schönes Morgenlicht” van de tweede cantate van het Weihnachtsoratorium van JS Bach zingen. Tenslotte zal de Symfonia uit het Weihnachtsoratorium worden uitgevoerd door een instrumenteel ensemble. Annemarie van Bragt zal de dirigente zijn.

Vissers van mensen

Zondag 21 januari

Bijbellezing: .Marcus 1: 14-20

Voorganger: ds. Caroline der Nederlanden