Franciscus van Assisi en zijn Zonnelied

Vanwege de bazaar in de Vierhovenkerk is het Studiehuis van de Vierhovenkerk 27 september in de Hofkerk. Naast de vaste leden is dit ook een mooie gelegenheid om eens te komen buurten.

Donderdag 27 september komt Jan Willem Rijke spreken over het Zonnelied in het Studiehuis (aanvang 20.00 uur in de Hofkerk). Het Zonnelied staat in het Liedboek nr. 742. Jan Willem is lid van de Franciscaanse Beweging, een vereniging van mensen die zich aangetrokken voelen tot het gedachtegoed van Franciscus en Clara van Assisi. In dat kader is hij weekendbegeleider van introductieweekenden en vervolgweekenden waarin mensen zich in een bepaald thema rond de spiritualiteit verdiepen.

Op 21 oktober is er in de Vierhovenkerk een dienst die in het teken staat van Franciscus.