Meedenken met Nieuwe Kerk? – Stadsgesprek 9|10

De Nieuwe Kerk op de Markt is afgelopen jaren grondig gerestaureerd. Toch blijft er nog wat te wensen over. Meer toiletten en kleinere zaaltjes bijvoorbeeld, om het gebouw ook in de toekomst voor culturele en kerkelijke activiteiten te kunnen blijven gebruiken. De Protestantse Gemeente Delft is eigenaar van de Nieuwe Kerk. Komende maanden gaat zij plannen maken voor deze aanpassingen, zorgvuldig en met respect voor de historie. Gezien de bijzondere positie van de Nieuwe Kerk in Delft wil de Protestantse Gemeente Delft dit niet alléén doen. Daarom nodigt ze inwoners en ondernemers uit om mee te denken, samen met de gemeente Delft en de Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed.

Meedenken via Stadsgesprek of enquête?

Meedenken kan op twee manieren.
Kom bijvoorbeeld naar het Stadsgesprek in de Nieuwe Kerk, op dinsdag 9 oktober, van 20.00-21.30 uur.

Of vul de enquête. Dat kan tot 14 oktober. Wie de vragenlijst invult, maakt kans op een diner voor twee bovenin de toren van de Nieuwe Kerk!
De Nieuwe Kerk is een beetje van ons allemaal; laat je mening dus horen!