NBG Bijbelquiz Delft 30 oktober

Nationale Bijbelquiz heeft Delftse variant | ma. 30 oktober

Elk jaar in oktober is de Nationale Bijbelquiz op tv. Voor de zesde keer dit jaar organiseert de Protestantse Gemeente Delft een Delftse variant, met dezelfde opzet als de tv-quiz, maar met een andere inhoud.

Speel mee als team of alleen

Deelnemers spelen in teams enkele rondes met meerkeuzevragen, humor, doordenkertjes en interessante weetjes. De Bijbelquiz is voor alle leeftijden. De verschillende kerkelijke gemeenten in Delft vaardigen teams af van bijvoorbeeld jongeren, ouderen, studenten, catechisanten en ambtsdragers.   Opgeven kan bij: Adri de Visser, tel. 015-785 07 36 of, E-mail: a3devisser@hotmail.com

De Delftse Buibelquiz is op maandag 30 oktober in de Oud-Katholieke Kerk (Bagijnhof 21). De kerk is vanaf 19.30 uur open, de quiz begint om 20.00 uur en is rond 22.00 uur afgelopen. De presentatoren van deze avond zijn pastoor Robin Voorn (Oud-Katholieke Kerk) en ds. Marco Visser (Vierhovenkerk). Mee doen of meer weten? Kijk op www.pgdelft.nl.