Uitje naar expositie Oude Kerk met Jackie Howard

In de Oude Kerk van Delft is er een bijzondere expositie met kleurrijke en bijzondere werken van textielkunstenares Jackie Howard. Aan het werk gaat veel studie en meditatie vooraf: psalmen en profeten, Jodendom maar ook muziek raken haar innerlijk en zetten haar handen in beweging.

Haar werk vertelt een verhaal; een verhaal over het leven dat geleefd wordt, een reis van het donker naar het licht. Naar uitzicht in doeken die een sfeer ademen van verwachting, van een nieuwe wereld. Van schoonheid en waarheid, een uitnodiging om dichterbij te komen.

Kunstenares Jackie Howard leidt rond

Jackie Howard zal zelf aanwezig zijn en ons uitleg geven over haar handelwijze en haar innerlijke creatieve en spirituele reis die zij maakt om tot deze kunstwerken te komen. Natuurlijk heeft u  de gelegenheid om haar allerlei vragen te stellen

Waar en wanneer?

Op maandag 18 juni om 10.00 uur willen we met wie wil de expositie bezoeken. Ga jij ook mee?

Geef je op bij ds. Caroline der Nederlanden, 0612666079, csdernederlanden@gmail.com