Wat staat ons in december te wachten

December is een maand waarin veel te beleven valt.We zetten het voor u graag op een rijtje.

Kerstattenties en Kerstmissie 8|12

Vrijdag 8 december worden er tijdens de Kerstmissie weer rozen uitgedeeld aan de patiënten in het Ziekenhuis, de bewoners van de Lindenhof en Parkzicht en aan wie verblijft in het Hospice.

Ondertussen worden in de Hofkerk de kerstbrieven gevouwen en de kerstattenties klaargemaakt

Lichtjesavond 12|12

Op Lichtjesavond dinsdag 12 december  is er in de binnenstad van alles te doen. De protestantste gemeente Delft heeft een mooi programma met koren en muziek in de Oude Kerk. Kom gerust kijken!

Kerstmarkt van Foreestplein 15|12

Vrijdag 15 december is er van 15-21.00u een kerstmarkt op het van Foreestplein met een levende kertstal en kraampje smet kerstspullen.  Als het even meezit hebben we ook een herdertjes wandeling.

Lessons and Carols

Zondag  17 december zijn er de Oude Kerk  Lessons and Carols met muziek van Gaudio en lezingen die ons vrolijke en stemmig naar Kerst brengen.

Bloemschikken 20|12

Op  woensdag 20 december kunt u voor  €15  een mooi kerststuk december in de Hofkerk.De opbrengst  De Mother Aida foundation in Oeganda.  Inschrijven kan tot 17 december bij Albert de Vries

albert_en_meta@hotmail.com of op de lijst in de kerk.

Er kunnen maximaal 30 mensen meedoen. Dus wees er snel bij. Neem zelf een bloemschikschaartje en mesje mee.

Top2000 Kerstnacht

In de kerstnacht zondag 24 december om 20.30 is er de Top 2000 Kerstnacht. We vertellen het kerstverhaal met songs uit de Top 2000 gespeeld door Online.

Kerstviering 25|12 met minimusical Hotel Toekan

Op kerstochtend 10.00u. is er een viering voor jong en oud. In de mini-kerstmusical ‘Hotel Toekan’ denkt de voederbakmaker Hannes een plan waarmee hij veel geld kan verdienen: een hotel. Er is alleen één probleem: Betlehem heeft al een herberg.

Oudjaar 31|12

Omdat oudjaarsdag op zondag is er alleen  ’s morgens een viering, waarmee we het jaar afsluiten