1 digitale kerkdienst voor 3 gemeentes

Vanaf zondag 19 april is er één digitale dienst per zondag voor de drie wijkgemeenten Vierhoven, Hof van Delft en Immanuel samen. De locatie van de dienst maakt digitaal niet uit, en dit helpt wel het aantal contacten te verminderen voor de predikanten. Zo hopen we ons als gemeenteleden samen verbonden te voelen in deze tijden van corona-maatregelen, en leren we elkaar nog beter kennen. De diensten worden verdeeld over de predikanten ds. Marco Visser, ds. David Knibbe, ds. Caroline der Nederlanden en ds. Fred van Helden.

Kerkdienst beluisteren of bekijken

Voor het meeluisteren van de dienst via onze website www.hofkerk-delft.nl/kerkdiensten verandert er niets. U vindt daar de liturgie en de link naar de juiste dienst. Luiistert u rechtstreeks via www.kerkomroep.nl. Zoek dan de dienst Delft, Viehoven of via de rechtstreekse link Kerkomroep.nl Vierhovenkerk.
Namens de drie kerkenraden,
Inge van de Water, Anneke Helder en Gabrielle Uitbeijerse