Zin Zoeken – Kringen en cursussen

Het nieuwe seizoen   staat klaar om te beginnen.  Voor u en jou een mogelijkheid  om  meer te leren over  de bijbel, geloven en wat dat voor jou betekent in jouw situatie.

Boekje vorming en Toerusting Ontmoeting en maaltijd

Samen met de Vierhovenkerk en Immanuël  is een boekje uitgebracht waarin alle kringen en cursussen vermeld staan van de 3  wijken, naast de mogelijkheden om andere mensen te ontmoeten bij  koffieochtenden, soos  en maaltijden.

In de Hofkerk zijn dat de volgende

Download en Agenda

Download het  programma van  activiteiten in de de Hofkerk, Wipmolen en Vierhovenkerk

Kijk in de  Agenda   om op de hoogte te blijven van aanvangstijden, plaats  en wijzigingen

In dit programmaboekje vindt u het overzicht van activiteiten  en (thema-) bijeenkomsten en daarnaast zal via het Protestants  Kerkblad Delft, Nieuwsbrieven, website, mededelingen op de  beamers en op nog meer verrassende wijzen u op de hoogte  gehouden worden dat we er zijn en wat we doen.

De cursussen die in de Hofkerk worden  gehouden staan op de website onder activiteiten  en vervolgens bij Zin zoeken.

Kijk bijvoorbeeld voor de informatie over :