Lydia in swingende Hofkerk

Zondag 8 oktober  was Lydia Amongi te gast in de Hofkerk samen met Camilo Otim, en een aantal van de mensen van de groep van Edukans die mee zijn geweest naar Oeganda. Zij brachten een stuk van de vreugde die beleefd wordt in de vieringen in Oeganda in onze viering. Er werd gezongen, geklapt, en gedanst.

Arie van Duijn en Camillo Otim laten de Hofkerk swingen

Na de viering vertelde Lydia op inspirerende wijze hoeveel in korte tijd al bereikt is, en de plannen die voor de komende jaren op stapel staan. Door foto’s en filmpjes op de beamer en door haar verhalen kregen wij een goed beeld van de projecten in Oeganda en hoe het de mensen daar in hun kracht doet staan en perspectief geeft.

Kijk hier naar de presentatie van Lydia

Lidya reikt een certificaat van de geiten over aan Tijs van Zon
Camilo ontvangt uit handen van Meta de Vries een Wacka Wacka, een draagbaar zonnepaneel
Phien van der Harg overhandigt de Wacka Wacka’s aan Lydia Amongi