‘Barmhartige’ Top 2000 dienst

Zondagavond 14 november is er Top kerkdienst. In deze viering speelt de Hofkerkband & Friends songs uit de Top 2000, (bekend van NPO radio 2, tussen kerst en oud en nieuw.)  Thema van deze Top 2000 dienst is “De Barmhartige Samaritaan”. Dit bekende Bijbelverhaal van een beroofde en aan zijn lot overgelaten man, die hulp krijgt uit onverwachte hoek, laten we jou beleven aan de hand van 12 Engels- en Nederlandstalig songs, van de jaren 60 tot nu, swingend en ingetogen, vrolijk en depressief, vanzelfsprekend en verrassend. Kijk en luister zo op een andere manier naar het verhaal.

De Hofkerk wordt voor de gelegenheid omgebouwd tot een gezellig Top2000 Kerk Dienst Café. En een quiz zal niet ontbreken!

De toegang is gratis! Wees erbij op zondag 14 november 2021 om 20:00 in de Hofkerk.(inloop van 19.30 uur) Cort van der Lindenstraat 1

Geschiedenis van de Top 2000 dienst

In de Hofkerk hebben zijn al verschillende Top 2000diensten geweest. In 2017 werd het kerstverhaal verteld met muziek van de band ‘On-line.’ In 2019 hebben we de lezers van de kerkenkrant gevraagd hun favoriete nummers aan te dragen. Daarvan is een selectie gespeeld. In 2021 is een thema gekozen dat aansluit op de Passion Delft 2021. Het thema van de Passion was de 7 werken van barmhartigheid