Bibliodrama in winter en voorjaar 2019

Drie ontmoetingen met Jezus

In oktober en november 2018 hebben we bibliodrama gespeeld op basis van het boekje Jona. Boeiend om spelenderwijs meer inzicht te krijgen in het verhaal en in ons eigen leven. ‘We’, dat is een groep van 8 mensen. Tot drie keer toe zijn we steeds van 20.00 uur tot 22.00 uur bezig geweest in de bijtrekruimte van de Vierhovenkerk.

Vanaf januari zal ik opnieuw drie avonden leiden. Dit keer heb ik gekozen voor drie verhalen uit het evangelie van Marcus. De eerste avond spelen we Marcus 5, 25-34. In dat gedeelte wordt de ontmoeting beschreven tussen Jezus en een vrouw die al twaalf jaar aan bloedverlies lijdt. De tweede avond spelen we Marcus 7, 31-37, het verhaal van de ontmoeting tussen Jezus en een dove man. De derde avond spelen we Marcus 14, 1-11, het verhaal van de balseming van Jezus door een vrouw.

Data bibbilodrama

• woensdag 23 januari,
  • woensdag 13 februari,
  • woensdag 6 maart.

Ook nu weer van 20.00 uur tot 22.00 uur.

Op de website van de wijkgemeente Vierhovenkerk staat extra informatie over bibliodrama. U/jij kunt zich bij mij opgeven. Dat kan via de mail (neelyderonde@yahoo.com) of telefonisch (06-10693938).

Neely de Ronde