Daar krijg je energie van!Help jij mee aan de startzondag?

‘Daar krijg je energie van!’ Is het thema van de startzondag 10 september.

Dinsdag 22 augustus om 20.00 uur in de Hofkerk komen we bij elkaar voor de voorbereidingen. Heb je zin? Kom ook!

God geeft ons energie

Tijdens de startzondag vieren we Avondmaal. We delen brood en wijn. Dat zijn de dingen die God ons meegeeft op onze levensweg. Zo gaf God manna aan een volk dat dacht geen voedsel meer te hebben. En Jezus deelt het aan zijn vrienden, als het gevaar dreigt dat hun weg doodlopend lijkt te zijn. Zo ziet Jezus dat niet. We zullen stil staan bij hoe dat energie geeft.

Een kerk waar je energie van krijgt

Na de viering willen we u vertellen over de zonnepanelen die we op de Hofkerk willen plaatsen en u testen hoe groen je thuis bent en als kerk. En we willen kijken waar jij energie van krijgt. Zo willen we van de Hofkerk een oplaadpunt maken, waar mensen zich kunnen opladen aan het Verhaal dat God gaat met mensen, aan de zon van ons bestaan, aan troost en gezelligheid.

Wil jij meedenken en meehelpen? Meld je aan bij Fred van Helden 0630221990 favanhelden@gmail.com