Dank voor de hulp bij Kerstmissie en kerstattentie

Dankbaar kijken we terug op de kerstmissie en het vouwen van de kerstbrieven. Het liep op rolletjes. Er waren heel wat mensen die hielpen met de buisjes vast te maken aan de  rozen en de kaartjes en de ringetjes. Tegelijk werden de kadootjes ingepakt voor de kinderafdeling van het Ziekenhuis. Na soep en een brood gingen de groepen op pad.

ds. Fred van Helden doet de buisjes aan de rozen
Met de rozen staat de groep klaar om ze uit te delen in het Reinier de Graaf ziekenhuis

Vanuit het ziekenhuis, het hospice en de de Lindenhof, kwamen hele dankbare reacties.  Blij dat er aan hen gedacht wordt.

In de Hofkerk waren intussen heel wat mensen de kerstbrieven aan het vouwen en de kerstattenties samen te stellen. En met vele handen was het niet alleen gezellig, maar inderdaad ook licht werk.

Kijk voor meer foto’s in het album Kerstmissie en kerstattenties 2017

In de Hofkerk staan nog enkele kerstattenties. Neem zondag nog attenties en kerstbrieven mee en bezorg ze.
Alvast bedankt!