Eerste slinger hangt in de kerk

De tijd dat we elkaar weer in de kerk mogen zien komt dichterbij. Al veel mensen zijn gevaccineerd. En dat aantal loopt alleen nog maar op. We houden u op de hoogte van ontwikkelingen.

Ondertussen zijn mensen al bezig met het maken van slingers die in de kerk komen te hangen als de kerk weer voluit open mag. De eerste slinger gemaakt door Riet Boerma hangt al in De Ontmoeting (foyer) Op de vlaggetjes staan bemoedigende teksten als: ‘Alles heeft zijn tijd, Houd moed, je moet altijd goed voor je tuin zorgen, Samen zijn, heb lief.’

Zie ook >> Ester haakt aan
Zie ook >> Aanhaken aan de slinger
Zie ook >> Karin blijft haken
Zie ook >> Desiree haakt ook aan

Als u ook aan het haken bent, laat het dan weten aan Caroline der Nederlanden. 0612666079. U kunt bij haar of in de kerk uw vlaggetjes inleveren, of wij brengen de slinger bij u langs zodat u uw vlaggetjes eraan kunt bevestigen.
Vlaggetjes van 10 bij 10 cm. Vierkant, driehoek, rond; breien, haken, borduren… Alles mag. Hoe meer kleuren, hoe feestelijk. Misschien heeft u nog restjes wol of katoen, en een vrij uurtje. Haakt u aan?!