Eredienst Creatief 11 juni

De manier van vieren in de Hofkerk zou verbindend vieren kunnen worden genoemd: verschillende tradities komen samen in de vieringen ten dienste van het verhaal dat God met mensen gaat, en dat mensen met God gaan.

In de liturgie commissie vragen wij ons af: past verbindend vieren bij ons als Hofkerk? Zoja, waarom, en zo nee, hoe dan wel.

In de workshop ‘de rode draad’ zal ds. Jaap Overeem van de werkgroep Eredienst Creatief op een speelse manier met ons op zoek gaan naar een antwoord op deze vraag: Waarom vieren wij zoals we vieren in de Hofkerk?

Zinnige dinsdagavond

De workshop is op Zinnige dinsdagavond 11  juni om 19.30 uur in de Hofkerk. Iedereen is van harte welkom. Alle groepen die te maken hebben met liturgie worden met name uitgenodigd, zoals bijv. organisten, lectoren, muziekgroep, beamercommissie, leiding kinderviering, cantorij, enz.