Zinnige ma/di/wo/do-avond:

Event details

• 12 november 2019
  • 19:30 - 21:00
  • Protestantse Wijkgemeente Hof van Delft (Hofkerk), Cort van der Lindenstraat 1, 2613 WP Delft, Nederland

Op zinnige dinsdag en woensdagavonden
maar ook op ander avonden en middagen zoeken we naar zin.

Zin in film en kunst
Op de Zinnige dinsdagavonden bieden we u de gelegenheid om het geloof te verdiepen a.d.h.v. een film of kunst. We bekijken films waar zin in zit, die ons uitdagen om met andere ogen naar de werkelijkheid en naar geloof te kijken.

We kijken naar kunstwerken. De taal van het beeld raakt ons soms op een ander niveau dan woorden kunnen zeggen. We bespreken, wat het bij ons naar boven roept over ons geloven, en delen dat met elkaar.

Bloemschikken en wandelen
Dit seizoen komen we elke maand bij elkaar. Naast kunst en film zijn er ook bloemschikavonden rond kerst en pasen, waarvan de opbrengst gaat naar een goed doel. We starten dit jaar met een wandeling.

Plaats: Hofkerk

Leiding F. van Helden & C. der Nederlanden