Ga jij mee met het Kinderkerkkamp

Ook dit jaar gaan we weer met zijn allen op kamp. Dit jaar gaan we kamp vieren in het fantastische kamphuis ‘T Witte Zand Middendorpsstraat 16 7855 PR Meppen In de week van 8 tot 16 juli.

Ouders rijden ons daar naar toe. Het is misschien wat verder rijden. Daar houden we natuurlijk rekening mee. De ouders die meerijden krijgen bij het kamphuis een heerlijke lunch van ons voorgeschoteld.

Jammer genoeg is het kamp niet geheel gratis. Voor een week lang vol plezier kost dat 125,- euro. Gelieve dit na de aanmelding over maken naar NL57 0703 4169 01 t.a.v D. G. Witte met de naam van het kind in de beschrijving.

We kijken allemaal erg uit naar jullie komst. Mocht u nou nog vragen hebben kunt u altijd mailen of bellen naar Dana Witte 06-38425088. Meer info: www.facebook.com/Hofkerkkamp

Om je aan te melden kan je ons mailen kinderkamphofkerk@gmail.com

We hopen jullie op 8 juli te zien! Je kunt je dus vanaf nu weer inschrijven om een week lang gezellig met ons het begin van de vakantie te vieren.

Groetjes de kampleiding