Gedachtenisdienst zondag 7 november

Op zondag 7 november noemen we in de gedachtenisdienst  in de Hofkerk de namen van alle mensen van wie  wij  in het afgelopen jaar afscheid hebben moeten nemen. We steken een kaarsje voor hen aan. Door hun naam te noemen blijven zij levend voor ons. Met het lichtje verbinden we hen met het Licht van God, dat aan vooraf ging en op ons wacht.

Gedachtenis  Lindenhof

Op zaterdag 6 november is er  om 15.15u. een viering in de Hofkerk. Samen met de voorganger van verzorgingshuis De Lindenhof, Dennis Verboom, worden nog eenmaal de namen genoemd van degenen die overleden zijn in het verzorgingshuis.

Gedachtenis Hofkerk

Op zondag 7 november om 10.00 uur is de gedachtenis in de Hofkerk. In deze viering worden alle leden van de Hofkerk, die in het afgelopen jaar zijn overleden herdacht. Voorganger is ds. Caroline der Nederlanden.

U kunt de diensten  Live beluisteren via de Kerkomroep van de Hofkerk. GA NAAR KERKOMROEP VAN DEZE DIENST

Er is ook een beeldopname    GA NAAR YOUTUBE LIVE STREAM VAN DEZE DIENST

Lichtjes voor Delft geeft op de Markt  en in de nieuwe kerk ook gelegenheid aan Delftenaren om een kaarsje aan te steken. Lees meer >>