Gezocht! Vrijwilligers voor communicatieteam CityKerk

Vanuit de Protestantse Gemeente Delft wordt momenteel het concept CityKerk opgestart: een open vorm van kerk-zijn in het hart van de stad, waarin diverse bestaande activiteiten worden ondergebracht, zoals de stadsgesprekken, de zoekdienst, Lichtjes voor Delft, en méér. “CityKerk wil Gods koninkrijk zoeken en zichtbaar maken in Delft.”

Vind jij het leuk om aan deze missie bij te dragen? Na de zomer hopen we te starten met de externe communicatie van CityKerk naar alle Delftenaren. Veel denkwerk is al verricht; er is een communicatieplan. Nu zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die ons willen helpen met de uitvoering. We zoeken mensen voor de volgende taken:

1. Sociale media
  2. Vormgever
  3. Journalist / redacteur
  4. Nieuwsbrief
  5. Fotograaf & video

Meer info, of heb je interesse? Stuur dan een mail naar info@citykerk-delft.nl. We maken graag een keer kennis met je! Kopgroep CityKerk (René, Willem, Henk Jan, Willem-Jan, Angeline)