Herfst bloemschikken 26 okt.

Herfst bloemschikken | dinsdag 26 oktober | Hofkerk ‘Onder de Regenboog’

De opbrengst is voor “The Mothers Union” in Oeganda. Het project van kerk in actie.

We gaan deze keer in de kerk weer aan de slag maar wel in twee groepen. Een middaggroep van 15.00- 16.00 en een avondgroep van 19.30-20.30. Elk van maximaal 15 personen.

De kosten zijn weer €15 te betalen tijdens de les. Graag zelf een schaartje en mesje meenemen. Groenrijk wil ook deze actie weer sponsoren. Super fijn!

Als je nog bakjes hebt neem die dan weer mee dan kunnen we deze weer opnieuw gebruiken. Je mag ze ook vooraf geven of in de kerk leggen.

De middag groep gaat via de achteringang (helling) naar binnen en buiten i.v.m. de voedselbank die op dinsdagmiddag ook in de kerk is.

Wij zullen de mensen die eerder meegedaan hebben uitnodigen per mail. Aanmelden per mail kan tot 21 oktober. m.devrieskoppejan@gmail.com

Wij hebben er weer zin in.

Hartelijke groet,

Albert en Meta (0613032921)