Hofkerk beperkt weer open

Allemaal verlangen we ernaar dat aan alle beperkingen vanwege corona een einde komt. En naarmate meer mensen gevaccineerd worden, komt dat langzaamaan steeds dichterbij. De Hofkerk beweegt mee. Met kleine stapjes zal in de komende tijd de Hofkerk op verantwoorde wijze steeds meer opengaan .

Bieb op afspraak

Vanaf 4 mei en daarna elke dinsdag tussen 10.00 en 11.00 starten kunt u boeken lenen uit de bibliotheek van de Hofkerk. Graag wel even telefonisch aanmelden bij Meta de Vries (0613032921)

Spreekuur predikanten

Op dezelfde tijd, op dinsdagen van 10.00 tot 11.00 uur vanaf 4 mei, zal ook één van de predikanten, Fred van Helden of Caroline der Nederlanden, aanwezig zijn in de Hofkerk voor een gesprek. U kunt zich hiervoor aanmelden bij één van de predikanten, maar dat is niet noodzakelijk.