Hofkerk viert samen met Vierhovenkerk

Gezamenlijke vieringen Hofkerk en Vierhovenkerk – In de eerste week van mei wordt in de Vierhovenkerk gestart met de herinrichting van de kerkzaal. Na een lange voorbereiding komt er een nieuw podium en nieuwe verlichting.
Het orgel wordt gedurende drie weken ingepakt, tegen het stof en daarna volgt een noodzakelijke orgelreparatie.
Dat betekent, dat gedurende de periode 9 mei tot/met 23 mei, in de Vierhovenkerk geen vieringen kunnen worden gehouden, en dat de Vierhovenkerk en de Hofkerk samen zullen vieren vanuit de Hofkerk.

De vieringen zijn te volgen via kerktelefoon,  KERKOMROEP Hofkerk  YOUTUBE Hofkerk

KERKOMROEP Vierhovenkerk  YOUTUBE Vierhovenkerk

Voorgangers

•  9 mei – Ds. Marco Visser en ds. Caroline der Nederlanden.
  • 13 mei (Hemelvaartsdag) heeft zowel de Hofkerk als de Vierhovenkerk een eigen programma. Hofkerk Hemelvaart – wandelen door de viering en de stad
  • 16 mei ds. M. den Dulk.
  • 23 mei (Pinksteren) ds. Caroline der Nederlanden en ds. Marco Visser.

Koffiedrinken digitaal

In de zondagen dat we samen met de Vierhovenkerk kerken, drinken we ook samen (digitaal) koffie na de dienst

Koffie drinken na de dienst DIGITAAL