Jeugd in actie: schaatsen/ kamp/sirkelslag

Skate-off

Tieners en jongeren trapten 6 januari het nieuwe jaar af met een skate-off in de Uithof. Na de rondjes schaatsen aten ze  pizza en was en tijd om woorden te omschrijven en raden in “30 seconds”

Reünie Kerkkamp

Op zaterdag 26 januari is de reünie van het Kinderkerkkamp. Natuurlijk worden er foto’s en filmpjes teruggekeken. En worden de hilarische momenten nog eens genoemd. Maar vast zal een spel ook niet ontbreken.

En zo krijg je al weer zin in het volgende Kinderkerkkamp. Daarvoor kan je je natuurlijk al inschrijven.

Sirkelslag Young

Op vrijdag 1 februari wordt het allerlleukste spel van heel Nederland gespeeld.

Als we in de Hofkerk een groep van minstens 4 bij elkaar kunnen brengen kunnen we al meespelen. Anders sluiten we net als vorig aan bij een groep in de Bethlehemkerk.

Thema: Een nieuw begin

Het thema dit jaar is: ‘Een nieuw begin’. Het verhaal gaat over Jozef. Soms maak je keuzes waar je achteraf spijt van hebt, loopt je leventje niet zoals je zou willen, misschien zit je zelfs wel in de put en weet je niet hoe je eruit moet komen. Je kunt altijd opnieuw beginnen, net als Jozef in de Bijbel.”