Johanniter maaltijd 11 oktober

De Johanniter Hulpgroep is een vrijwilligersorganisatie in Delft, waar ongeveer 25 vrijwilligers zich actief inzetten voor de medemens. Ze verlenen hulp op individuele basis. De Johanniter Hulpgroep  is een partner van de  de Protestantse Diaconie te Delft . Meer weten  Johanniter Hulpgroep. De Johanniter hulpgroep organiseert in september een maaltijd en een uitje

Broodmaaltijd in de Hofkerk

Op vrijdag 11 oktober, is er een open broodmaaltijd in de Hofkerk (Cort van der Lindenstraat). Start  van het samenzijn is om 17.00 uur met koffie en staat om 18.00 uur de tafel gedekt. Iedereen kan gerust een buur of vriend(in) meenemen, want er is altijd plek genoeg! Van huis ophalen en terugbrengen kan óók!

Voor deze maaltijd is het fijn als u zich even aanmeldt. Dat kan door even te bellen met Peter Beuman, 06 4805 1519.