Kerk in de buurt – buurten in de kerk

Als Hofkerk willen we graag een kerk in de buurt zijn. We willen betrokken zijn bij wat er in de buurt leeft en ruimte bieden in de Hofkerk om elkaar te ontmoeten. Soms lijkt de Hofkerk al een soort buurthuis is. Komt u ook eens langs?

Open Ochtend & Bibliotheek

Bijvoorbeeld op dinsdagochtend voor een kopje koffie en een goed gesprek en u kunt er ook nog een boek lenen uit de buurtbibliotheek. Informatie  Anneke van der Spek-Oepkes, 015-2120785.

In dit nieuwe seizoen willen geregeld ook iemand uitnodigen van organisaties uit de buurt om iets te komen vertellen. Dit kan gaan om valpreventie, iemand van Delft voor elkaar, of over de WMO etc. etc.

Club 55+

Op donderdagmiddag heeft u altijd prijs, zeker als u van gezelligheid, een praatje en een spelletje houdt.

De ene week is er Club 55+.  Club 55+ begint met de ‘koffieronde’ aan de ‘praattafel’ en daarna is er tijd voor een spelletje kaarten, sjoelen, schaken, dammen, scrabble of wat dan ook.  De leiding van Club 55+ is overgegaan van de Rick Plomp en Thijs Olieman in de vertrouwde handen van Peter Beuman (Informatie 0648051519) en Petra van den Ende

Kaartgroep Hofkerk

De andere week is er op donderdagmiddag de Kaartgroep Hofkerk. Tijdens het kaarten is er genoeg tijd voor een geintje en praatje.

Informatie Tinie van der Meyden, 015-2140090

Voedselbank

Daarnaast is de Hofkerk ook uitdeelpunt van de Voedselbank elke dinsdagmiddag. En elke 2de zondag van de maand kunt ook producten meenemen voor de Voedselbank