Kerkasiel: wie gaat mee?

Sinds vrijdag 26 oktober is er een doorlopende kerkdienst aan de gang in buurt-en-kerkhuis Bethel in Den Haag. Hiermee wordt kerkasiel verleend aan het gezin Tamrazyan, dat al negen jaar in Nederland woont en met uitzetting wordt bedreigd. Het doel van de voortdurende kerkdienst is om via kerkasiel rust en veiligheid te bieden aan het gezin Tamrazyan en om tijd en ruimte te creëren voor een gesprek met de overheid over een menselijke oplossing voor kinderen die het slachtoffer worden van de huidige toepassing van de zogenoemde kinderpardon-regeling.

Op 28/29 december (van 23.00 uur tot 1.00 uur) wil ik meewerken aan deze voortdurende kerkdienst. Wie durft het aan met mij mee te gaan? Ook muzikanten zijn van harte welkom om het zingen te begeleiden. Informatie en opgave bij Caroline der Nederlanden csdernederlanden@gmail.com