Kerkdienst Hofkerk, 20 december

Zondag 20 december is er  een viering in de Hofkerk.
De kerkdiensten zijn i.v.m. corona online. U kunt zich NIET aanmelden.  Lees Kerkdiensten gaan online

GA NAAR DE LITURGIE VAN DEZE DIENST Voor de liturgie van deze dienst

GA NAAR KERKOMROEP VAN DEZE DIENST om de dienst  te beluisteren via de Kerkomroep (Delft Hofkerk)

GA NAAR YOUTUBE LIVE STREAM VAN DEZE DIENST voor beeldopname.

GA NAAR MATERIAAL VOOR DE KINDEREN

Wat een geschenk

4 advent, Zondag 20 december
Bijbellezing: Lucas 1:26-38
Voorganger: Ds. Fred van Helden

In een gewoon huis in een heel gewone stad bij een heel gewoon meisje komt ineens een vriend van God langs. Vriend van God, want dat betekent de naam van de engel Gabriël. Hij brengt goed nieuws. Maria mag een hoofdrol spelen in Gods plan voor de wereld. Zij mag Jezus in haar dragen. En Maria zegt ja.

Het verhaal gebeurt nog elke dag.  dat een vriend van God van hele gewone mensen vraagt om mee te doen in Gods plan. Gods liefde in je te dragen, en uit te dragen. Zo wordt het kleine en  gewone ineens  bijzonder en groots.