Kerkenraad gaat uit in Delft

Een mooie club mensen

Een kerkenraad is nodig  om alle  zaken in de kerk goed te leiden.  Dat de vieringen geregeld zijn met voorgangers en organisten, dat het gebouw goed onderhouden, dat de pastorale zorg voor de leden  in orde is, en dat we als kerk zicht hebben om de toekomst.

In  zo’n kerkenraad zitten is   niet een opgave. Wij hebben in de Hofkerk een mooie club van mensen die vel inzet toont  en waar een prettige sfeer is. Tijdens vergaderingen wordt er vaak gelachen.

Varen onder de bruggen van Delft

Eens per jaar worden  de kerkenraadsleden  met hun partners getrakteerd op een uitje. Dit jaar nam Marieke  Smit   om mee op een boottocht door de grachten van Delft.   Ondertussen vertelde zij ons over de bruggen in Delft en   haar geschiedenis.

Het uitje werd afgesloten met een maaltijd met pannenkoeken in het Stads-Koffijhuis.

Als je ondertussen trek gekregen  hebt en zin in de kerkenraad, laat het weten.

Kijk voor meer foto’s   Kerkenraad gaat  varen in Delft