Kerstmissie | vr. 8 dec

Op vrijdagavond 8 december organiseert de Hofkerk weer een kerstmissie. We gaan rozen uitdelen als kerstgroet  in het Reinier de Graaf ziekenhuis en in de Lindenhof en in het Hospice.

Patiënten in het Reinier de Graaf ziekenhuis zijn altijd blij verrast dat er aan hen gedacht wordt in deze decembermaand, net zoals de bewoners van de Lindenhof of de mensen in het Hospice.

Delftenaren  en Delftse kerken zijn welkom om  mee te doen met deze kerstmissie, of zich aan te sluiten met een eigen kerstmissie.

We starten om 17.00 uur met het klaarmaken van de rozen en de kaartjes aan de rozen te doen en na een maaltijd gaan we op pad.

Ieder is van harte uitgenodigd om mee te doen. Opgave bij ds. Fred van Helden 0630221990 favanhelden@gmail.com