Kies jouw favoriete popsong

Popliedjes als inspiratie voor je geloof

Frank Boeijen zingt in een van zijn liedjes: Denk niet zwart, denk niet wit, denk niet zwart-wit, maar denk in de kleur van je hart. Zo’n songtekst kan je inspireren en kan helpen om dichter bij de boodschap van Jezus te komen. Maar er zijn vast nog andere popliedjes die dat kunnen.

Kies jouw song  uit de Top 2000

De muziekgroep van de Hofkerk is op zoek naar die liedjes. Dat gaat als volgt: kies uit de Top2000  ( op https://www.nporadio2.nl/top2000-home/top2000) twee liedjes die jou inspireren in je geloof en geef die voor 15 oktober aan mij door en ook waarom ze jou inspireren.

Top 2000 dienst 29 december

Uit al de inzendingen kiest de Hofkerk-muziekgroep een aantal liedjes, en voert deze uit op 29 december 2019 om 20.00 uur in de Hofkerk. De ervaring uit voorgaande jaren is dat de combinatie van popmuziek uit de Top2000 en de bijbehorende motivatie niet alleen een feest van herkenning is, maar ook je geloof versterkt. Ik nodig je uit om mee te doen!

Hartelijke groet, Kees Witte

Reageer meteen en stuur jouw favoriete popsongs door