Koster aan het woord bij KerkinDelft Radio

Kerk in Delft Radio 9 juni 2018

In de uitzending Kerk in Delft, bij Stadsradio Delft,  ontvangt presentator René Strengholt  twee kosters;  Peter Beuman en Rommert Stellingwerf.

Met hen praat hij over de mens als het kosterschap. Peter Beuman gaat met pensioen en neemt zondag 10 juni afscheid  van de Hofkerk.  Hij zal vertellen over de mooie momenten van de 28 jaar dat hij koster was. Rommert Stellingwerf  was koster van de Vierhovenkerk en zal een meer coördinerende  functie krijgen over meerdere kerken

De uitzending van het programma Kerk in Delft is zaterdag  om 12.00 uur te beluisteren bij Stadsradio Delft 106.3 FM, 92.9 op de  Delftse kabel of via internetradio (www.stadsradiodelft.nl).
Een herhaling van het programma is op zondagavond  om 20.00 uur.

Wilt u de uitzending later nogmaals beluisteren ga dan naar de website van Raad van Kerken Delft (www.raadvankerkendelft.nl)

Tips en meehelpen

Heeft u tips   of vragen, mail deze  dan  naar  kerkindelftradio@gmail.com. We  zijn ook nog op zoek naar presentatoren en redacteuren . Iets voor jou?