Meezingen in het koortje van de musical

Meedoen met de kerstmusical

Op kerstmorgen 25 december spelen we in de Hofkerk  in de kerstviering de kerstmusical Bureau Knetter. In de uiterst grappige musical gaat het over een reclamebureau dat mevrouw Knetter runt met haar assistenten Kees en Antje. Waar je ook maar reclame voor wil, Knetter knalt het eruit; van schaatsen tot een maaltijdservice en van brillen tot een muziekfestival: zo lang de klant betaalt, zijn zij Knettergoed.

Op een dag krijgt het reclamebureau een bijzondere opdracht. De rijke mevrouw Zoetemond wil dat er reclame gemaakt wordt voor vrede. En dat valt nog niet mee.

Wil jij meedoen?

Voor de musical zijn we opzoek naar kinderen voor een koortje ?

Wil jij meedoen? Bel of mail direct favanhelden@gmail.com 0630221990 (Fred van Helden)

Repetities zijn elke zondag vanaf 11.30u in de Hofkerk, Cort van der Lindenstraat 1

• Zondag     18 nov    11.30u Hofkerk tekst uitdelen en lezen
  • Zondag     25 nov    11.30u Hofkerk