Over jeugd en Middengroepen

Op de visieavond van de kerkenraad vrijdagavond 15 juni bezinnen we ons over speerpunten van ons beleid, nl. de jeugd en de middengroep. Deze 2 houden met elkaar verband. Martin de Groot zal ons op deze avond begeleiden.

De Groot zal ons speels meenemen om uit te vinden wat voor ons zelf de waarde van ons geloof is en welke plek de kerk daarbij heeft. Vervolgens inventariseren we wat we wel en niet weten van de middengroep.  En wat zouden we aan hen willen vragen.

Het is fijner als je er zelf bij bent

Praten over is leuk, maar eigenlijk is het nog beter als de jeugd of middengroep zelf mee praat over waar zij enthousiast van wordt en wil en waar zij tegen oploopt.  Een aantal hebben we uitgenodigd en zij  schuiven deze avond aan.

Ben jij tussen de 30 en de 50 en wil je meepraten of heb jij input, laat het horen!   Kom vrijdag 15 juni rond 20.00u. naar de Hofkerk  of stuur  je input naar ds. Fred van Helden. favanhelden@gmail.com  0630221990