Pannenkoeken 1100 euro voor Mother Aïda Foundation

Woensdag 9 juni vond de Pannenkoekenkoeken actie plaats voor de Mother Aïda foundation. Zo’n 6 bakkers bakten bijna 200 pannenkoeken. Bij de Hofkerk werden de bestellingen opgehaald.

Op een tafeltje stond een een foto van Peter Siepman met wat gehaakte pannenkoeken en Peters collectebus. ‘De pannenkoeken zijn gratis, maar de bus moet vol,’ zei Peter altijd. En dat is gebeurd. De teller staat nu op € 1.100,=.

Voor de kerk was een klein terrasje gemaakt. het was gezellig om elkaar te ontmoeten, terwijl je op je pannenkoeken wachtte.

Met dank aan alle bakkers en donateurs is er een mooi bedrag opgehaald met een tussenstand van € 1.00,=  Dit wordt in gedaan bij onze spaarpot voor het zonnepaneel en stroomvoorziening voor de Mother Aïda school. Bij  €2.200 kunnen we de school van stroom voorzien.

Wilt u nog bijdragen? U kunt een bijdrage storten op rekening nr. NL 63 RABO 0323 3851 84 Mother Aida Foudation de Vries-Koppejan.