Pannenkoekenmaaltijd: Bestel en haal op bij de Hofkerk

Helaas in deze tijd ook niet de pannenkoekenmaaltijd die u van ons gewend bent. Geen gezellig samenzijn en gratis drinken, helaas.
Haal je pannenkoeken op bij de Hofkerk
We gaan het dit jaar anders doen. De pannenkoeken kunnen afgehaald worden in de Hofkerk op woensdag 17 juni tussen 17.00 en 18.00 uur.
U dient van tevoren op te geven hoeveel pannenkoeken u wilt bestellen. Dan kan via mail  siepman@ziggo.nl of telefonisch op 06-25483319.
Let wel uw bestelling moet uiterlijk 15 juni binnen zijn. Dat is deel een. Dan nu deel twee. De bus moet ook dit jaar vol zoals ik ieder jaar roep.

Doe een bijdrage in de bus of maak over

Bij afhalen staat de bus klaar om uw bijdrage in te deponeren. U kunt ook uw bijdrage overmaken op het nummer van de Diakonie van de Hofkerk NL 68 RABO 0373736630.
Ook staat dit nummer open om uw giften te ontvangen wanneer u geen pannenkoeken koopt. De diakonie zal de opbrengst aanvullen zodat we ook dit jaar een mooi bedrag kunnen overmaken naar de Mother Aida foundation.

Lees meer over de situatie in Oeganda

De situatie in Oeganda is nijpend zoals in het bijgevoegde verslag van Albert en Meta de Vries kunt lezen. >> Mother Aïdaschool verbouwt voedsel tijdens coronacrisis
Wij hopen en bidden net als voorgaande jaren op een mooi bedrag.
Peter A. Siepman