Pas op! Gewoon tijdens kerktijd

In de Hofkerk bieden we  ouders met kleine kinderen aan om ook de vieringen bij te wonen. Voor de kleinsten is er oppas. Dit willen we graag zo houden. Nu is het aantal oppasbaby’s en peutertjes niet groot, maar ook  het aantal oppassers neem af.

Oppassers bedankt!

Eind 2019 nemen we afscheid van Hilde Heijungs en Els Töpfer.  De zes overgebleven oppassers willen hun graag hartelijk bedanken voor de vele oppasuurtjes.  Hilde heeft een paar jaar geleden het zilveren 25-jarige jubileum al bereikt. Wij willen Hilde en Els graag bedanken voor alle jaren dat zij zich hebben ingezet voor de allerkleinsten onder ons.

Oppassers gezocht

Wij zijn nu op zoek naar nieuwe leden die mee willen doen bij het oppassen. Als we de oppasgroep met twee oppassers kunnen aanvullen tot acht dan is ieder eens per acht weken ingeroosterd. Het aantal oppaskinderen ligt de laatste 2 jaar meestal tussen de 0 en de 2 per zondag. Zijn het er onverhoopt meer (bij 5 verplicht) dan kan er altijd iemand uit de kerk ter assistentie worden gevraagd.

Wat staat je te wachten?

Oppassen is voor zowel jong als oud een leuke ervaring. Wat staat je te wachten:

• 0, 1, 2 of 3 babies / peuters
  • Kleintjes even troosten bij het afscheid van de ouders
  • Spelen met poppen, auto’s, kleurtjes, boekjes, fietsjes, blokken, keukentjes etc.
  • Kinderliedjes luisteren of meezingen
  • Spelletjes spelen
  • Flesjes geven of mandarijntje pellen
  • Heel af en toe een schone luier
  • Dankbare ouders

Durf je dat aan?

Ik weet zeker dat een aantal onder jullie daar echt plezier aan kan beleven. Iets om naar uit te kijken! We werken met een jaarrooster zodat je lang van te voren weet wanneer je aan de beurt bent. Kan je een keer niet, dan ruilen we gewoon onder elkaar.

Durf je dat aan? Bel gerust:  Guy Hogenhout  015 – 2120225