Samen sterker: Eerste Diaconale Dag Delft 6 juli

Hoe ondersteunen we als kerk de kwetsbaren in onze leefomgeving.

Hoe kunnen we als kerk van betekenis zijn voor ouderen in onze buurt, voor de jeugd in onze buurt, voor onze buurt in het algemeen en voor het milieu om ons heen? Dat zijn vragen die spelen binnen een diaconie. Dat is het onderdeel van de kerk dat zich bezighoudt met praktische ondersteuning van kwetsbare mensen en van onze leefomgeving. Rond deze vragen organiseert de Protestantse Gemeente Delft op zaterdag 6 juli de Eerste Diaconale Dag, vol workshops en lezingen. De dag wordt afgesloten met de actie: 60 dagen zonder plastic. Iedereen die als diaken, lid van een kerk of anderszins met deze vragen aan de slag wil, is van harte uitgenodigd! Om 12.30 uur in de Marcuskerk (Menno ter Braaklaan 2).

Download flyer Delftse Diaconale Dag