Schrijf je in voor de Paasmissie!

Op  3 en 4 april is de Paasmissie en kunnen jongeren en volwassenen uit verschillende Delftse kerken zich samen inzetten voor hun stadsgenoten om daarmee iets van Gods liefde zicht te maken. Vooraf kan je een missie kiezen die je aanspreekt en je daarvoor inschrijven. Dat kan individueel of als groep.

Kick-off

Op vrijdag 3 april rond etenstijd is er een gezamenlijke kick-off in de Marcuskerk, Menno ter Braaklaan 2. Een aantal missies worden gehouden op vrijdagavond, andere op zaterdag overdag. Er zijn meerdere missies via Stichting Present. Daarnaast o.a. ook het uitdelen van lentebloeiers aan de hulpdiensten, een bloem + kaartje uitdelen in het ziekenhuis, bidden met mensen op straat, een creatieve gebedswandeling en meer.

Inschrijven Paasmissie

Inschrijven kan individueel of als groep via een digitaal formulier op inschrijvenpaasmissie2020 Daar is de actuele lijst met missies te vinden. Deze link zal ook digitaal via de kerkelijke nieuwsbrieven verspreid worden en op raadvankerkendelft.nl te vinden zijn. Ook zal er op een van de volgende zondagen in een schriftelijk invulformulier beschikbaar komen in de deelnemende kerken. Wanneer je als groep een project kiest is het handig dat ieder groepslid zich afzonderlijk inschrijft. Heb je nog vragen of suggesties, mail die dan naar paasmissiedelft@gmail.com.

Paasmissie Hofkerk

Als Hofkerk Hofkerk willen we  ‘op Paasmissie’ in de Lindenhof .

Zaterdag 4 april: 9:50 – 11:45.
Wandelen met bewoners van de Lindenhof en spelletjes doen.
Deelnemers 5-8 personen.
Cort van Linden straat

Na de dagopening (10u.) wandelen we met de bewoners. Met wie thuis blijft, of bij slecht weer doen we spelletjes.

Paasmissie Hart voor de wijk

Met Hart voor de wijk (christenen in de wijken Harnaschpolder-Rijswijk Buiten en Den Hoorn) willen we graag ‘op Paasmissie’ met een klus in de Kuyperwijk.

Datum zaterdag 4 april. middag 15:00-17:00 Deelnemers: 5-10

Inschrijfformulier Paasmissie inschrijvenpaasmissie2020

Werkgroep Paasmissie Hanjo Lekkerkerk, Hans Rodenburg, Bob Suijker, Erna Kluivingh, Linda Wisselo, Arno en Karin Rach, Pete George, Lukas Kramer, Maarten Kool, René Strengholt