Speelgoed inzamelen voor Speelgoedbank

Op zaterdag 2 april van 15-17.00u én zondag 3 april voor of na de kerkdienst kun je er in de Hofkerk speelgoed inleveren voor de Speelgoedbank. De zondag ervoor vragen dus 27 maart vragen we of iemand van de speelgoedbank iets komt vertellen.

Door spelen blijer en wijzer

De speelgoedbank in Delft aan de Delftstede, Phoenixstraat 66 is één van de doelen van de Bezinningsactie 2022. Ze wil dat er voor ieder kind speelgoed beschikbaar is ook voor de gezinnen met een hele kleine of lege beurs. Want speelgoed is niet alleen leuk, maar ook een belangrijk hulpmiddel in de ontwikkeling van een kind. Speelgoed helpt kinderen niet alleen blijer maar ook wijzer te worden.

Heb jij nog zo goed of zo goed als nieuw speelgoed? Kom en lever het in. Knuffels blijft lastig i.v.m. hygiëne en alleen nieuwe en verpakte knuffels kunnen we aannemen.

Meer informatie kunt u vinden op: www.speelgoedbankdelft.nl of stuur een e-mal naar: info@speelgoedbankdelft.nl