Startzondag 22 september

Dit jaar is de startzondag op 22 september. De startzondag start met een viering, gevolgd door een activiteit waar iedereen aan mee kan doen.

Back to church

Van de startzondag maken we een soort ‘Back to church sunday.’ We nodigen mensen, die niet meer in de kerk komen en buren en vrienden uit om elkaar te ontmoeten en te proeven van waar we in de Hofkerk voor staan en wat we allemaal doen.

Proefkraam

Presenteert het pastorale team zich hiermee??

Alle groepen in de Hofkerk, van Kerkenraad tot crèche, van gespreksgroep tot Hofbier, van wereldwinkel tot cantorij vragen we om 10 stuks traktaties te maken. Die proefmonsters laten iets zien van wie jullie zijn. In de proefkraam komt zo een bonte verzameling te staan van  wat er ín en vanuit de Hofkerk gebeurt.

Voorbeeld: de muziekgroep maakt misschien iets met (borrel)nootjes en de de gespreksgroep Groeien in geloof  komt misschien met plantenstekjes aan. Let op: we zijn niet op zoek naar papieren met veel tekst, maar een klein smaakmakertje van jullie groep.

Bak of kook

De startzondag wordt afgesloten met een gezamenlijke lunch. We doen dit op z’n Amerikaans: we vragen je wat mee te nemen en dit delen wij met elkaar.

Ook zijn we heel blij als je wat wil bakken voor bij de koffie.

Intekenlijsten liggen in de kerk

Nodig iemand uit

Nodig ook iemand uit om de startzondag mee te maken. Print de uitnodiging uit of neem hem uit de de kerk en bezorg hem bij iemand.

Download uitnodiging startzondag 2019