Startzondag in Foto’s

Inspirerend, verbindend en gezellig was de start van het nieuwe seizoen. In het schilderij dat in de workshop schilderen op zaterdag werd gemaakt werd verbeeld hoe de afgelopen periode beleefd werd. Gezichten en de Hofkerk die deels verborgen waren en deel tevoorschijn kwamen.

Het eindresultaat!
De stembanden konden weer even getraind worden en losgezongen worden bij de Sing-in. Onder leiding van Albert van Dorssen werden gezellig wat liedjes gezongen

In de viering ging ds. van Helden met een bloemlezing uit de bijbel in op verschillende kanten rond het thema In het oog in het hart.  In een gebed voor de lege stoelen kon je een hartje plakken op een lege stoel, voor iemand die je mist.

Brieven uit de wijkgemeente Vierhovenkerk en Immanuël met wensen voor het nieuwe seizoen werden voorgelezen. Lees hier >> de brieven HI4

Prachtig weer! Lekker om na de viering even bij te praten en elkaar ontmoeten
Klaar voor de start voor een lekkere fietstocht door nieuwe gedeelte van Rijswijk-Buiten en langs oude stukken Delft
Liesbeth Izelaar nam de wandelaars mee door het Agnetapark
Tijdens de wandeling staan we stil bij huisjes van gemeenteleden om even gedag te zeggen en te zwaaien
Kuntina vind een boek in een Bibliotheekboom

Bij terugkomst samen eten. Wilt u nog een bakje soep?Hartelijk dank aan alle mensen die hebben meegeholpen!! TOP!!

Bekijk voor meer foto’s