Steun Amnesty International met uw kerstaankopen

Ook dit jaar verkoopt Peter Siepman weer kaarsen, kaarten en andere cadeau artikelen voor Amnesty International.  En omdat er nu maximaal 30 mensen worden toegelaten in de kerk gaat  ook hij online.

Bestel online

U kunt uw bestellingen opgeven aan via siepman@ziggo.nl of per telefoon 06-25483319. De artikelen kunt u vinden op webshop.amnesty.nl/ . Ik zal de bestellingen dan centraal inkopen zodat er maar een keer verzendkosten worden berekend. Wilt u de artikelen op tijd voor de kerst binnen hebben dan graag voor eind november uw bestellingdoorgeven zodat de bestelling op tijd binnen is. Ik zorg dan dat de artikelen bij u afgeleverd worden. U kunt betalen met een overschrijving via uw bank. Met uw aankopen steunt u het werk van Amnesty International.

Er zijn dit jaar vele nieuwe kaarsen en kaarten waar een hoop mensen al enthousiast van worden. Verder zijn er allerlei leuke cadeaus te vinden voor de komende periode. Wat is het toch mooi om iemand een mooi lichtje te geven om te laten zien dat je aan elkaar denkt in een periode dat het contact zo lastig is.

Mag ik ook in deze bijzondere tijd weer op u rekenen?

Peter A. Siepman, Kerkengroep Amnesty International 520