Hofkerk is weer open

Vanaf zondag 5 juli is er weer elke zondag een eredienst in de Hofkerk En u kan erbij zijn. U bent van harte welkom. Wel zijn er nog allerlei corona-maatregelen. Het aantal kerkgangers is beperkt; we beginnen met 30 mensen per dienst. Als alles goed gaat hopen we geleidelijk aan meer mensen te kunnen ontvangen.

Huisregels

Om samen veilig naar de kerk te gaan gelden de volgende regels:

• De rijen stoelen in de kerkzaal staan verder uit elkaar
  • Tussen mensen die niet uit hetzelfde huishouden komen blijven 2 stoelen leeg
  • In de dienst wordt niet gezongen
  • Er is geen koffie-drinken na afloop
  • Er is wel kindernevendienst, maar geen oppas
  • Om alle risico’s te vermijden worden voorlopig mensen nog niet opgehaald en thuisgebracht

Bent u gezond en wilt u komen? U bent van harte welkom!

Je bent welkom! Maar meldt je even aan!

Aanmelden kan

• telefonisch op vrijdagmiddag tussen 2 en 4 uur (06-30488725) of
  • via een mail aan aanmelden@hofkerk-delft.nl (tot uiterlijk vrijdagmiddag 4 uur).

Geef aan met hoeveel personen u komt, en of daar kinderen bij zijn voor de kindernevendienst. Bij teveel aanmeldingen komt u vast op de lijst voor een week later. Zo hopen we toch als gemeente elkaar weer te kunnen ontmoeten.

Thuis volgen via kerkomroep en Youtube

We willen doorgaan met beelduitzendingen via internet, maar in de vakantieperiode zal dat misschien niet elke week lukken.

Zondag 19 juli is er een livestream via Youtube. De eerstvolgende daarna is 23 augustus

Alle informatie vindt u steeds op de pagina Kerkdiensten van onze website www.hofkerk-delft.nl. Natuurlijk blijven alle diensten ook te volgen via Kerkomroep.

GA NAAR YOUTUBE HOFKERK DELFT

GA NAAR KERKOMROEP VAN DEZE DIENST