TOP 2000 dienst – film en foto’s

In een gezellige sfeer met tafeltjes en stoeltjes kon de TOP 2000-dienst op 14 november doorgang vinden. Met ingetogen en dan weer uitbundig gezongen liedjes liet de Hofkerkmuziekband & Friends zien wat ze in hun mars hadden. En dat was veel. Met close harmony en fluit, sax en mondharmonica als extra toevoeging op de toetsen, gitaren en drums gaven ze fraaie vertolking van o.a. The Boxer van Simon & Garfunkel, He aint heavy, He’s my brother van de Hollies en You’ve got a friend van Carol King.

Als rode draad tussen de liedjes diende het verhaal van de Barmhartige Samaritaan. Emmy Must van het programma Opsporing, zocht aan de hand van songs de identiteit van de beroofde man, de Samaritaan, de priester en de Leviet. Na de pauze met een vermakelijke quiz, ging Sophie Volvuur van het programma “Beroofd en Alleen” in gesprek met de spelers over de gevoelens na een overval, en over de geboden hulp.

De collecte in de dienst voor de opbouw van kerken in Syrië bracht € 402,15 op.

We willen alle muzikanten, spelers en alle anderen die hebben bijgedragen aan de deze TOP 2000-dienst hartelijk bedanken!

De ‘Barmhartige Top 2000’ is nog na te kijken en luisteren op Youtube (zie website www.hofkerk-delft.nl).

Bekijk foto’s in het album Barmhartige TOP 2000 (2021)

Download boekje met liedteksten