Coronaregels in de Hofkerk

Op deze pagina houden we u op de hoogte van de laatste regels m.b.t. corona!
– update 25 februari 2022 –

De deur gaat vanaf 25 februari wijd open. Dan zijn vrijwel alle activiteiten weer toegestaan. Ook wat betreft de vieringen en activiteiten in de kerken. Maar…de besmettingscijfers zijn nog steeds hoog, en dat realiseert de overheid zich, en ook wij als kerkelijke gemeente.

De 1,5 meter verplichting en de mondkapjes plicht is vervallen, maar we houden ons aan de adviesregels en delen één vak  in de kerkzaal in met meer ruimte tussen de stoelen.

We vragen u daarom om uw verantwoordelijkheid te blijven nemen; om elkaar de ruimte te gunnen en om rekening te houden met de kwetsbare medemensen onder ons, die toch met enige zorg de komende tijd tegemoet zien, waarin de regels worden losgelaten.

Adviesregels:

• Voorlopig blijven we gebruik maken van de zgn. corona opstelling, met afstand tussen de zitplaatsen.
  • Kindernevendienst en tienerdienst zijn weer mogelijk.
  • Koffiedrinken na de dienst is mogelijk. Met 1,5 meter aan de tafels. U gaat zitten en wordt bediend.
  • Vergaderingen kunnen in de Hofkerk plaatsvinden, maar mag ook digitaal.
  • Wel blijft het dringende advies: heb je klachten, blijf thuis
  • Collecte gaat digitaal (meer weten? klik hier) en in schalen bij de uitgang

Thuis volgen via beeld en geluid

Thuis kunt u de diensten volgen via Kerkomroep.nl (Delft, Hofkerk)