Veilig naar de kerk

U bent welkom om in de Hofkerk de viering bij te wonen. Als wij ons allemaal aan de regels houden is het veilig om de viering te bezoeken.

Regels

Hieronder nog even de regels op een rij:

• Er mogen maximaal  30 mensen de kerkdienst bezoeken
  • Houdt u aan 1,5 meter afstand
  • Ontsmet uw handen bij binnenkomst
  • Draag een mondkapje bij binnenkomst en vertrek.
  • Neem u jas mee naar uw zitplaats
  • Houd 2 stoelen leeg tussen u en mensen uit een ander huishouden
  • In de dienst  is er GEEN gemeentezang
  • Er is GEEN koffie-drinken na afloop
  • Er is GEEN kindernevendienst en oppas
  • Om alle risico’s te vermijden worden voorlopig mensen nog niet opgehaald en thuisgebracht
  • Luister naar aanwijzingen van begeleiding (ouderlingen en kosters)
  • Bent u gezond en wilt u komen? U bent van harte welkom!

Meldt u aan!

Om zicht te houden op hoeveel mensen er komen en wie er zijn is het fijn als u/jij zich even aanmeldt. Aanmelden kan

• telefonisch op vrijdagmiddag tussen 2 en 4 uur (06-30488725) of
  • via een mail aan aanmelden@hofkerk-delft.nl (tot uiterlijk vrijdagmiddag 4 uur).

AANMELDEN KERKDIENST

Geef aan met hoeveel personen u komt.  Bij teveel aanmeldingen komt u vast op de lijst voor een week later. Zo hopen we toch als gemeente elkaar weer te kunnen ontmoeten.

Thuis volgen via kerkomroep en Youtube

Thuis kunt u de diensten volgen via Kerkomroep.nl (Delft, Hofkerk) en Youtube. Alle informatie  en de liturgie van de zondag vindt u steeds op de pagina Kerkdiensten van onze website www.hofkerk-delft.nl.

KERKDIENSTEN   KERKOMROEP HOFKERK    YOUTUBE LIVE STREAM DIENST   MATERIAAL VOOR DE KINDEREN