Veranderdag – “Willen jullie de Hofkerk bedanken?”

“Willen jullie de Hofkerk nog eens bedanken. Ik vind het zo’n leuk idee.” zei een mevrouw een beetje geëmotioneerd. “Dat moeten jullie wel doorgeven.” herhaalde ze een paar keer. Ik het kader van de Veranderdag, geven we in de tijd voor Pasen ons geloof handen en voeten. Deze keer door met bewoners van de Lindenhof te wandelen i.s.sm. St. Present.

Zo kleine wandeling leek voor sommige mensen alsof ze er helemaal uit waren. Nijlganzen die  naar je toe komen lopen, kinderen die voetballen op een veldje. Mooie bomen en bloemen. En leuke gesprekken.

Ook bij de de bewoners Smaragd van Gemiva aan de Tuindersvaart was het leuk. Voor de bewoners gingen we pannenkoeken bakken. Terwijl René Hietkamp en Tineke de Zwart  aan het bakken waren, serveerden wij het uit. Heel ontspannen hadden we leuke gesprekken met een fijne sfeer. Bij Gemiva zitten mensen met een niet aangeboren hersenaandoening, die graag verbinding hebben met de buurt.

We hebben met een kleine activiteit een fijn gevoel gegeven. En zelf houd je er ook een goed gevoel aan over.

Bekijk het fotoalbum Veranderdag 2019