Wat en waarom geloof ik?

• donderdag | 17 september 2015
  • Jaagpad 142, 2288 CN Rijswijk, Nederland

Wat en waarom geloof ik?

Heb je ook het gevoel dat het geloofsbeeld dat je als kind hebt meegekregen of als (jong)volwassene hebt ontwikkeld niet meer bij je huidige geloof past? Dan is deze kring wat voor jou! De gesprekken helpen je eigen geloofsbeeld te toetsen en bij te schaven om zo tot de essentie van je geloof te komen. Wij zijn een gevarieerd gezelschap van mensen die wekelijks kerken of bijna nooit meer naar de kerk gaan, mensen die nog in een persoonlijke god geloven of god in allen (en alles) zien. Dit levert boeiende discussies en verrassende inzichten op.
• Start 17. september, Jaagpad 142
• Donderdag, 20:00 – 21:00 ong. 1x in de 4 weken
• Bij een van de deelnemers thuis
• Gesprekken in gevarieerd gezelschap die helpen je eigen geloofsbeeld te toetsen en bij te schaven om zo tot de essentie van je geloof te komen.
• Thema: Nu bespreken we het boek “Geduld met God” van Tomás Halík

Meer informatie: Teus Blokland 06-22055426 t.blokland@zonnet.nl, en/of Linda Otten linda@lotje.com